annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

E-reader PRS-T2 geeft aan dat hij niet is aangesloten, maar is dat wel...

Fekeig
Nieuw

E-reader PRS-T2 geeft aan dat hij niet is aangesloten, maar is dat wel...

Ik heb mijn e-reader nu al een aantal jaar, maar heb sinds nog geen 1 jaar een Mac laptop. Een paar weken geleden wilde ik nieuwe boeken op mijn reader zetten. Ik heb het programma gedownload en me overal aangemeld waar dit moest. 

Maar als ik naar het Reader programma gastaat er dat de Reader niet is aangesloten op mijn laptop (zie afbeelding onder de tekst). Op mijn reader staat er alleen wel dat hij erkend wordt door de computer nadat ik op 'JA' druk. Ook geeft hij een foutmelding als ik hem niet goed loskoppel, dit moet dan betekenen dat hij toch op de een of andere manier aangesloten is. 

 

Heeft iemand enig idee hoe dit kan en hoe dit opelost kan worden? 

 

Screen Shot 2016-05-21 at 13.19.13.png

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Is de OS van de laptop kortgeleden geupdate?

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
ChrisvdBeek
Ontdekker

Ik heb exact hetzelfde probleem met Ereader PRS-T2. Software IMac is ge update naar OSX El Capitan 10.11.4  Wat moet ik doe om de R-reader na koppeling herkend te krijgen als aangesloten.  Vr. groet Chris

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Blijkt inderdaad een issue te zijn met El Capitan zelf. Heb dit vaker vernomen. 

 

Je kunt het ook met een ander programma openen. Iemand heeft het laatst hier geplaatst, maar ik kan het nu zo snel niet vinden...

 

Desnoods even met een Windows machine verbinden? Weet je in elk geval dat het niet aan de Reader ligt, mocht het daar wel werken.