annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Bluetooth is na maanden niet gebruik verdwenen

profile.country.nl_NL.title
PutuPradnya
Bezoeker

Bluetooth is na maanden niet gebruik verdwenen

Beste Forumleden,

Een aantal maanden geleden deed mijn bluetooth het nog. Maar nu, maanden later, is mijn bluetooth nergens te vinden. Heb zo een beetje mijn hele computer afgezocht maar geen spoor meer te zien.

Nu denk ik dus dat de ingebouwde adapter kapot is/los zit. Sta op het punt om het te laten repareren, maar als iemand nog advies heeft voor mij, dan hoef ik mijn laptop mischien nog niet terug te sturen voor reparatie. Heb namelijk een dure muis gekocht die wireless op Bluetooth en wired werkt en wil er wel de volle potentie uit halen..

Wat ik er nog meer bij kan vertellen is dat ik mijn bluetooth wel altijd aan heb laten staan. Maar daar had ik dus nooit problemen mee gehad voor een half jaar. En de laatste keer dat ik verbinding kon maken was met een wireless headset, of een carkit. Dit was alweer 9 maanden geleden. Verder in het begin van de zomervakantie (2 maanden geleden) geprobeerd om met mij oude mobieltje een connectie te maken via Bluetooth en toen bleek al (dat weet ik nu, toen dacht ik dat het mischien een tijdelijke storing zou zijn) dat het aan mijn ingebouwde Bluetooth adapter zou kunnen liggen.

0 ANTWOORDEN 0