Deel jouw ervaring!
NL
Soms komt het voor dat ik mijn helderheid niet meer kan aanpassen mbv van de FN funtietoetsen (F5 en F6).
Sony Vaio vpceb1c5e.
Mijn vermoeden is dat het iets van doen heeft met (terugkeren uit) de sluimerstand.
Iemand dezelfde problemen ervaren?
En belangrijker...iemand een oplossing?
Met vriendelijke groet vanuit Enschede.
EN
Sometimes a problem occurs with my FN-function keys for adjusting mij brightness (F5 and F6).
Sony Vaio vpceb1c5e.
My guess is that it has something to do with 'returning from the sleeping mode'.
Someone experiencing the same problem?
And more important...someone found a solution?
With kind regards form Enschede, the Netherlands.
Beste rosnipp4539,
Ik weet niet of je dit probleem ervaart sinds een upgrade of nieuwe installatie naar windows 7. Dit is in veel gevallen van vaio gebruikers namelijk wel zo.
Bij mij was de oplossing, om naar de vaio link support site te gaan: http://support.vaio.sony.eu/computing/vaio/index.aspx?l=nl_NL
en daar je serienummer of modelnummer in te voeren zodat je de drivers en utilities kunt downloaden voor jouw specifieke model. Je kunt hier kiezen voor vista drivers of oorspronkelijk geïnstalleerd, persoonlijk zou ik voor de laatste gaan. Als je deze allemaal opnieuw installeert zou je probleem misschien verholpen kunnen zijn. Ik hoop dat het lukt.
Veel succes
Met vriendelijke groet uit Den Haag
Hi,
I too am experiencing the same FN key brightness issues with my Vaio VPCEB1C5E. Did you happen to find a solution to this problem?
If you did, I'd highly appreciate any information you could pass on.
Thanks!