Deel jouw ervaring!
Ik heb sinds gister (16-07-2011) een Vaio VPCF22M1E/B. Natuurlijk gelijk geprobeerd om op mijn draadloos netwerk te komen, wachtwoord ingevoerd, maar helaas. Hij ziet alle draadloze netwerken in de omgeving, zelfs de mijne. Heb alles geprobeerd, een profiel via die sony programma aangemaakt, router (linksys WRT320N) 15 minuten uit, adapter driver update, etc. Met draad werkt hij perfect op internet.
Nu ben ik gaan rondzoeken op internet naar de adapter die erin is gebouwd voor de wireless, de Atheros ar9285, zo staat deze in het beheer omschreven. Nu schijnt deze problemen te geven met windows 7 64bit systemen.
Heeft iemand dit ookal ondervonden en opgelost? Of moet ik sony op hun kop tikken?
Link in het engels over mensen met dezelfde problemen:
http://forums.whirlpool.net.au/archive/1411744
Message was edited by: Hen3tjuh
Message was edited by: Hen3tjuh
Ik heb ook problemen met mijn draadloos netwerk op m'n Sony Vaio, bij mij is het probleem dat terwijl ik op de pc zit en aangesloten ben op m'n draadloze router dat plots alle verbindingen wegvallen en dat ik geen internet meer heb, als ik dan op dat icoontje klik en problemen oplossen doe dan lost hij dit meestal op en dan staat erbij dat mijn wireless adapter beschadigd of kapot zou zijn... terwijl ik deze laptop nog maar enkele maanden heb, ik denk niet langer dan 4maanden..
Nu heb ik ook al problemen met men laptop dat hij niet alles opstart bij het opstarten van de laptop, dingen zoals de touch pad en soms heb ik ook dat er bij mijn geluidicoon een rood kruis doorstaat dat hij wil zeggen dat m'n geluid niet werkt, maar toch heb ik geluid..
Heropstarten van de laptop helpt meestal wel, maar toch :s ik heb deze laptop nog maar een 4tal maanden en heb er al zoveel problemen mee :S Ik ga dit eens aan Sony raporteren.
Grtz Mati
Hi,
Same problem... 
Gabor