Deel jouw ervaring!
Zijn er nog mensen die problemen hebben met het activeren van hun iPhone4? Ik heb een Sony Vaio laptop met daarop Windows7.
Ik heb de recentste iTunes versie geïnstalleerd. Apple geeft mij de 64bit versie als download van iTunes, aangezien ik Windows7 heb.
Wanneer ik mijn iPhone via de USB-kabel verbind met mijn laptop, dan verschijnt mijn toestel noch in iTunes, noch in apparaatbeheer. Wanneer ik de USB-kabel in de USB-poort steek, hoor ik wel een geluid maar er komt geen melding dat Windows een toestel herkent heeft en iTunes start ook niet automatisch op.
Wanneer ik bij iTunes een test doe, dan zegt hij mij dat er geen iPhone/iPod aangesloten is, terwijl deze wel aangesloten is.
Ik heb al verschillende keren iTunes geherinstalleerd, maar dit blijkt niet te helpen. Ik heb ook reeds alles van mijn virusscanner uitgeschakeld, maar dit biedt ook geen oplossing.
Ik zou het wel op een oude desktop pc kunnen doen (heeft XP), maar dit zou toch de bedoeling niet mogen zijn. Ik heb nl juist de Vaio gekocht, omdat mijn desktop pc versleten was. Mijn Vaio van de hand doen, en een Macbook kopen (kwestie van meer zekerheid te hebben ivm de compatibiliteit met de iPhone), wil ik ook niet. Dit zou een financiële kater zijn, en ik ben eigenlijk best tevreden van mijn Vaio. Het enige wat hij nu nog moet kunnen is mijn iPhone herkennen, zodat ik hem kan activeren.
Hopelijk kan iemand van jullie mij hierbij helpen?!
Alvast bedankt.
Hoi savanha38,
da's inderdaad een raar fenomeen. Verbind je de iPhone rechstreeks op een USB-poort of via een USB-hub?
Heb je al een andere USB-poort getest? Worden andere USB-apparaten wel goed herkend en werken deze op dezelfde USB-poort?
Welke versie van iTunes gebruik je trouwens?
Gorecki
Hallo, Savanha38
Dat is inderdaad nogal vreemd...
Heeft je Vaio wel een apparaatstuurprogamma geinstaleerd(voor je Iphone).
En dan bedoel ik niet Itunes.
En heb je al contact opgenomen met Sony of/en Apple.
Want daaraan is het ook slim om te melden.
Moet je je Iphone activeren met/zonder internetverbinding?
Groetjes,Colors4ever