annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Zwart scherm VGN-FZ21E

profile.country.nl_NL.title
Siantain
Bezoeker

Zwart scherm VGN-FZ21E

Hallo,

sinds een paar dagen heb ik bij het opstarten van mijn VAIO,  een volledig zwart scherm dat mij niet in staat stelt om wat dan ook te doen.

Bij het opstarten zie ik het VAOI logo, ik kan naar de BIOS gaan als ik of F2 druk. Als ik vervolgens wacht dan zie ik ook nog eens dat mijn besturingsysteem (Windows Vista Home Premium) aan het laden is. Dan begint het volledig zwarte scherm probleem. De muisaanwijzer laat het wel zien. Als ik wacht totdat het hele OS is geladen kan ik als ik op CTRL-ALT-Delete druk, dan kom in het keuze menu waar het wel correct het volledig beeld laat zien. Ik kan de computer vergrendelen, andere gebruiker selecteren, afmelden, wachtwoord wijzigen, annuleren.

Verder heb ik de opties om mijn toegangkelijkheids opties te wijzigen, de laptop kan op verschillende manier uitgeschakeld worden, toetsenbord indeling veranderen

Zodra ik op annuleren klik dan kom ik terug in het zwart beeld.

Ik heb al geprobeerd om in veilige modus op te starten waar ik overigens het zelfde probleem tegenkom met de uitzondering dat er dan staat dat het in veilige modus is in de 4 hoeken, welk service pack ik heb, maar nog steeds het zwarte scherm is

Heeft iemand een suggestie, oplossing?

Tags (2)
0 ANTWOORDEN 0