annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Enkele digitale zenders verdwenen, Ziggo CI+

profile.country.nl_NL.title
rusimon14
Bezoeker

Enkele digitale zenders verdwenen, Ziggo CI+

Ik heb een KDL 40W5 icm CI+ kaart met Smartcard van Ziggo. Sinds enkele weken heb ik de zenders rtl 5 sbs6 veronica rtl 7 niet meer, alle andere zenders wel. Ik zie wel welk programma er bezig zou moeten zijn maar de naam van de zender is niet zichtbaar (en de zender zelf dus ook niet) Smartcard al laten resetten door Ziggo, maar dat hielp niet. Een andere Smartcard in de CI+ kaart gestoken en die werkte ook niet.

Ik heb de TV ook al meerdere malen laten zoeken naar zenders zonder resultaat. En de laatste nieuwe softwareupdate van Sony zelf staat erop.

Iemand een idee hoe ik de zenders terug kan krijgen?

Mvg,

Rutger

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Beste Rutger,

Ik neem aan dat u de KDL-40WE5 heeft, zoja dan kunt u namelijk de firmware update uitvoeren:

http://support.sony-europe.com/tvhc/downloads/downloads.aspx?site=odw_nl_NL&f=FW_Bravia1730EA&ch=1&m...

Wel adviseer ik om de Ziggo kaart uit de TV te laten als u de update uitvoert en na de update autostart uit te voeren.

Dit kan het probleem oplossen.

Groet,

Tha Ghost

profile.country.nl_NL.title
rusimon14
Bezoeker

Tha Ghost,

Bedankt voor je antwoord. Maar deze softwareupdate stond al op de TV. Heb nog wel geprobeerd om het nogmaals te updaten, maar dat lukt niet.Ook al helemaal teruggegaan naar de fabrieksinstellingen, maar het mag allemaal niet baten.

Gr,

Rutger