annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Firmware updates?

profile.country.NL.title
L.Peetoom
Ontdekker

Firmware updates?

Wat is het laatste firmware level van de TV KDL-40Z4500?
Kan het nergens op de Sony website vinden.

Alvast hartelijke dank voor een reactie.

MVG,

Lo Peetoom.

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Goedenavond L.Peetoom,

Ik heb even gekeken op de volgende link waar u de software updates kunt af halen:

http://support.sony-europe.com/tvhc/tv/lcd/lcd.aspx?site=odw_nl_NL&m=KDL-40Z4500

Ik zie dat hier geen updates voor zijn, dus de software waar die mee geleverd is, is de laatste software.

Mag ik vragen waarvoor u dat wilt weten?

Greetz,

Ghost

profile.country.NL.title
L.Peetoom
Ontdekker

Hartelijke dank voor de moeite, ik had zelf ook al op deze link gekeken. Omdat er hier niets vermeld stond over firmware en/of updates hoopte ik op deze manier iets meer aan de weet te komen - als er ergens anders misschien nog wat info te verkrijgen zou zijn.

Ik wil het eigenlijk weten ivm de aanschaf van een CI+ module bij UPC om te kijken of deze module compatable is met mijn TV. Ik heb het uitgetest en het werkt dus niet - geeft aan: not compatable. Helaas, maar waar.

MVG,

Lo Peetoom.

profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Beste Lo Peetoom,

Het is inderdaad niet mogelijk om deze TV te gebruiken voor een CI+ module.

U kunt de gecertificeerde modellen van Sony die samen werken met de CI+ module op de volgende link vinden:

http://www.sony.nl/hub/sony-bravia-gecertificeerd

Deze TV's werken wel.

Succes.

Greetz,

Ghost

profile.country.NL.title
L.Peetoom
Ontdekker

Beste Tha-Ghost,

In ieder geval hartelijke dank voor de reactie en de moeite.

Ik had idd ook al die link gebruikt om het te checken en daar bleek hij niet bij de gecertificeerde modellen te zitten.

Maar ik ben altijd een "beetje" nieuwsgierig en wil altijd proberen het zelf te testen.

Helaas, deze test is ook mislukt - niets aan te doen. Het was het proberen waard.

MVG,

Lo Peetoom.