annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

resetten fabrieksinstellingen, fout 5006 en widgets (KDL-46NX700F)

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
martijn_en_suzanne
Bezoeker

resetten fabrieksinstellingen, fout 5006 en widgets (KDL-46NX700F)

Hoi allemaal,

Tijdens het vernieuwen van de internetinhoud kregen wij de laatste tijd de melding <5006>, na een eerder bericht van iemand anders op dit forum waarin werd geadviseerd om de fabrieksinstellingen terug te zetten.

Dit is dus gedaan.

Nu krijg ik nog steeds de melding "Configuratie mislukt tijdens het ophalen van internetinhoud. Er heeft zich een fout voorgedaan. Neem contact op met Sony als het probleem zich blijft voordoen. <5006>... "

De oplossing die wordt gegevens is om de netwerkinstellingen te controleren, maar als bij de netwerkstatus wordt gekeken dan staat alles netjes ingevuld en ook de verbindingscontrole geeft 3x ok (draadloos apparaat, lokale toegang en internettoegang).

Volgens mij zit het daar dus niet? :thinking:

Maar waar dan wel?

Als gevolg van het fabrieksinstellingen heb ik ook geen widgets meer, overigens kan ik bij video wel bijvoorbeeld op Youtube maar zie ik onder video weer niet de logo's van bijv. youtube of SBS 6. Maar zolang ik die kan openen vind ik dat geen probleem :wink:

Het rare is dus:

1) fout <5006)

2) widgets zijn verdwenen??

3) onder Video worden de logo's van SBS ed niet weergegeven (niet spannend als deze het maar doen).

Weet iemand hier iets van?

groeten Martijn (KDL-46NX700F, sinds oktober/november 2010 in gebruik)

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
martijn_en_suzanne
Bezoeker

Ok, na een paar dagen telkens opnieuw proberen de internet inhoud te vernieuwen.... deed vandaag alles het in een keer weer normaal!! :slight_smile:

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
martijn_en_suzanne
Bezoeker

Ok, na een paar dagen telkens opnieuw proberen de internet inhoud te vernieuwen.... deed vandaag alles het in een keer weer normaal!! :slight_smile: