annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

upgrade 40nx710

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
filipvandeurzen
Bezoeker

upgrade 40nx710

Ik heb januari een kld 40nx710 gekocht. De verkoper garandeerde mij dat ik met deze tv alle nieuwe functies later in het jaar kon updaten. Op de nieuwe modellen zit nu sky en een internetbrowser. Maar deze worden nog steeds niet in een update aangeboden. Weet iemand of dit nog het geval kan zijn of heeft de verkoper me verkeerd advies gegeven en zit ik nu met een tv waar ik bijna niks meer mee ka updaten.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Jolin_K
Bezoeker

Goedendag Filipvandeurzen en welkom op het Sony Forum.

De 40NX710 heeft inderdaad verschillende functies welke via een update kunnen worden bijgewerkt en zodoende het mogelijk maakt dat nieuwe features kunnen worden gebruikt op uw toestel, echter voor Skype en de Internetbrowser is het niet mogelijk deze aan te bieden op de NX710 serie en zullen in de toekomst ook helaas niet bij dit product worden toegepast.

Het spijt me dat ik niet via een andere weg alsnog deze programma's mogelijk kan maken op uw toestel. Wel hoop ik dat u alsnog met heel veel plezier gebruik maakt van de 40NX710 televisie.

Jolin_K

Sony Medewerker

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
Jolin_K
Bezoeker

Goedendag Filipvandeurzen en welkom op het Sony Forum.

De 40NX710 heeft inderdaad verschillende functies welke via een update kunnen worden bijgewerkt en zodoende het mogelijk maakt dat nieuwe features kunnen worden gebruikt op uw toestel, echter voor Skype en de Internetbrowser is het niet mogelijk deze aan te bieden op de NX710 serie en zullen in de toekomst ook helaas niet bij dit product worden toegepast.

Het spijt me dat ik niet via een andere weg alsnog deze programma's mogelijk kan maken op uw toestel. Wel hoop ik dat u alsnog met heel veel plezier gebruik maakt van de 40NX710 televisie.

Jolin_K

Sony Medewerker

profile.country.nl_NL.title
filipvandeurzen
Bezoeker

Dat is jammer de verkoper had dit beloofd. Wel heb ik een ps3 kan het zijn dat het hier wel mogelijk op wordt?

Ook had ik de vraag hoe ik ondertitels via video stream aan kan zetten.

Ik stream videos van mijn nas server nar de tv. Het beeld en geluid zijn perfect alleen kan ik niet de ondertitels aan zetten. Hoe moet ik dit wel voor elkaar krijgen?