annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp

Funzke
Ontdekker

android ellende

Ben nieuw in de community en hoop dat dit bericht op de goede plaats komt.

 

Aangezien het nu op 32 pagina's van deze community gaat over de doffe ellende van deze android tv's reageer ik maar niet meer rechtstreeks naar Sony, dat heeft toch geen nut, je wordt met een kluitje in het riet gestuurd.  

Ik ben teruggegaan naar de winkel die mijn tv geleverd heeft ( BCC ) en daar hebben ze tot op redelijk hoog niveau contact gehad met Sony en zelfs zij worden grof behandeld , kortom gezegd : zoek het maar uit, er komt tzt wel weer een update en dan zal alles goed gaan.   

 

Ik heb dus maar besloten om een HUMAX kastje ( via hdmi 2 ) met tweede kaart te gebruiken om tv te kijken. Zelfs via de HUMAX kan ik TVPORTAL gebruiken om via internet enige APPS te gebruiken.  Zappen is nu geen probleem en kan zo makkelijk via diverse favorietlijsten in de daarbij behorende GUIDE zappen, lekker snel en geen probleem, Sony zou hier een voorbeeld aan moeten nemen.

 

Voor andere zaken zoals YouTube kan ik wel via mijn toestel doen dat is allemaal geen probleem. 

 

Helaas heb ik geen rechtsbijstand verzekering anders had ik nu direct er een zaak van gemaakt : Sony levert niet het product met de functies waarmee geadverteerd wordt en heeft niet aangegeven dat er in de toekomst via updates nog e.e.a. moet gaan werken.

 

Wachten nu maar weer op de volgende update of een gezamelijke actie via RADAR of zo.

Overigens hebben ze aan BCC meegedeeld dat de komende update nog groter wordt dan de laatste, dus ze zijn zich wel degelijk bewust van alle problemen.

 

 

Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp