annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Bravia TV uit en gaat niet meer aan

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
hanstheuns
Bezoeker

Bravia TV uit en gaat niet meer aan

Ik heb een Sony Bravia KDL 32 EX 302.

Werkt prima maar sinds vandaag dus niet meer.

TV is uitgevallen en het stand-by lampje knippert 2 x.

Weet iemand wat er dan aan de hand is en hoe ik dit op kan lossen?

De standaard oplossingen die er zijn heb ik al geprobeerd, aan-uit zetten, stekker eruit etc.

Ik hoor graag van iemand.

Alvast bedankt.

Hans

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Arthur_Reijn
Lid

Hans

2 x knipperen is een foutmelding, het toestel is defekt.

Neem zsm contact op met je leverancier of bezoek een Servicecentrum

Succes

Arthur

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Arthur_Reijn
Lid

Hans

2 x knipperen is een foutmelding, het toestel is defekt.

Neem zsm contact op met je leverancier of bezoek een Servicecentrum

Succes

Arthur

profile.country.nl_BE.title
dstruys
Bezoeker

Hallo,

Ik heb deze morgen hetzelfde probleem Tv start niet meer. led knippert en verder niets.

Wat heb jij ondernomen om dit op te lossen, ben jij langs een servicecenter geweest, wat hebben zij gedaan, en is het probleem opgelost en tegen welke prijs.

Ik ben heel erg geinteresseerd naar jouw relaas.

Alvast dank voor je info.

mvg,

Dominik

profile.country.nl_NL.title
wsteeghs
Ontdekker

ooohhhhh... dit klinkt mij zoooo bekend in de oren.

28 januri 2011 een KDL 40-ex501 gekocht bij Media markt Breda, 2 weken later begon ie spontaan uit te vallen, en bleef het lampje knipperen http://www.youtube.com/watch?v=L3hLEc3yifo, alleen door de stroom eraf te halen kon je de tv daarna weer inschakelen, Sont gebeld, na wat test i.o.v. de Sony medewerker vertelde hij mij dat ik maar de Sony yhuis service moest inschakelen die de Tv op zoude komen halen en kijken wat er aan de hand was, 3 weken later kwamen ze de de TV weer terug brengen, de voeding was kapot en was dus vervangen, 2 weken later weer het zelfde laken en pak, weer sony gebeld, en hun adviseerde mij om met de Tv terug naar Media Markt te gaan en een nieuwe tv vragen, zo gezegd zo gedaan, allee was mediamarkt een andere mening toebedeeld en stuurde deze tv wederom in de reparatie, na 1½ week kreeg ik van Media markt een brief thuis dat ik maar moest langs komen voor het zoeken naar een passende oplossing omdat de mijn tv niet binnen de Media markt geldende normen gerepareerd kon worden, uiteindelijk geld terug gekregen en omdat de kdl 40 ex501 niet meer leverbaar was heb ik maar met bijbetaling een kdl 40-ex521 geocht deze staat nu al ruim 2 maanden zonder probleem.