annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KDL-32EX700 kan server niet vinden

profile.country.nl_NL.title
edverha47
Bezoeker

KDL-32EX700 kan server niet vinden

Heb sinds een aantal maanden de mooie TV. Internet werkte prima en ook kon ik mijn laptop benaderen voor het afspelen van foto's en andere bestanden.

Nu heb ik de TV verplaatst naar de andere kant van de kamer en aangesloten op nieuwe getrokken CAI en UTP kabel. Internet werkt weer prima alleen kan de TV mijn laptop niet meer vinden.

Ik krijg de melding dat de TV de server niet kan vinden. IP adres van de TV valt binnen de range van de router.

Heb zelfs in de router een IP-adres gereserveerd voor de TV en dit adres handmatig in de TV opgevoerd.

In het netwerkcentrum van de laptop zie ik de BRAVIA ook staan, alleen nog steeds geen server connectie.

Heeft iemand een idee?

Bedankt voor het meedenken.

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
DSxp-tv
Lid

Bij verbindingsproblemen tussen apparaten moet je eerst controleren of ze elkaar 'zien'. Dat wil zeggen: je moet ze kunnen pingen.

In je PC de command prompt starten. Hierna commando: Ping xxx.xxx.xxx.xxx gebruiken (bv 169.254.1.1). Als je het IP adres van de TV gebruikt moet deze antwoord geven.

mvg DS

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Draait je serverprogramma wel? heb je die software nog AAN staan op je PC?

profile.country.NL.title
DSxp-tv
Lid

Toen ik de tv aansluiting wijzigde van Wifi naar kabel, kon de TV de server ook niet meer vinden.

In windows media player was een 2e TV verschenen. Toen ik hier toestemming gaf voor delen, was de server wel bereikbaar.