annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen beeld DVD-recorder via HDMI

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
leeuwa1
Bezoeker

Geen beeld DVD-recorder via HDMI

Ik heb van de week een nieuwe Sony KDL-32EX402 Bravia TV gekocht. Nu probeer ik mijn Sony RDR-HX680 DVD-recorder aan te sluiten via HDMI, maar dit krijg ik niet werkend. Probleem is dat ik geen beeld en geluid krijg via HDMI. Via scart werkt alles prima.

Ik heb 'controle voor HDMI' ingesteld op TV, en op DVD-recorder. Als je de TV laat zoek naar HDMI apparaten, dan wordt de DVD-recorder wel gevonden. Via de menu opties is het zelfs mogelijk om de DVD-recorder uit te schakelen van af de TV, via HDMI-kabel.

De HDMI-kabel is goed, want bij mijn vorige TV werkte DVD-recorder prima via dezelfde HDMI-kabel.

Ik heb ook de nieuwste firmware geladen, en dat hielp ook niet.

Wat kan het probleem zijn?

Adrie

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
leeuwa1
Bezoeker

Probleem is opgelost. Ik heb een nieuwe HDMI-kabel (versie 1.4) gekocht, en nu werkt het wel.

Blijf het wel vreemd vinden dat het met de oude HDMI-kabel niet werkt. Met de oude TV en de DVD-recorder werkte het toen prima.

Adrie

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
leeuwa1
Bezoeker

Probleem is opgelost. Ik heb een nieuwe HDMI-kabel (versie 1.4) gekocht, en nu werkt het wel.

Blijf het wel vreemd vinden dat het met de oude HDMI-kabel niet werkt. Met de oude TV en de DVD-recorder werkte het toen prima.

Adrie