annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony 46NX710 met speakerstandaard, welke versterker?

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Bertjuhh
Bezoeker

Sony 46NX710 met speakerstandaard, welke versterker?

Hallo,

Ik heb sindskort een sony 46NX710 met speakerstandaard.

Nu heb ik nog 2 mooie grote speakers staan die ik graag via een versterker wil aansluiten.

Deze versterker (van Philips) is helaas van de oude garde en kan niet aangesloten worden via hdmi.

Daarom wil ik een nieuwe versterker kopen van Sony, zodat ik alles met 1 afstandsbediening kan bedienen.

Nu heb ik 2 vragen.

Vraag 1:

Is het mogelijk dat de speakerstandaard samen kan werken met 2(of eventueel meerdere) externe speakers?

Of is het: externe speakers OF speakerstandaard gebruiken?

Vaag 2:

Welke versterker van Sony kan ik aansluiten op mijn tv, zodat ie reageert met de afstandsbediening?

Kan dat met elke willekeurig versterker van Sony met hdmi en Bravia Sync, of alleen speciale types?

Graag verneem ik jullie antwoorden.

Alvast bedankt.

Robbert

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Beste Robbert,


om je 2 vragen te beantwoorden:

Vraag 1:

Is het mogelijk dat de speakerstandaard samen kan werken met 2(of eventueel meerdere) externe speakers?

Of is het: externe speakers OF speakerstandaard gebruiken?

Neej dat is niet mogelijk, het is het 1 of het ander.

Vaag 2:

Welke versterker van Sony kan ik aansluiten op mijn tv, zodat ie reageert met de afstandsbediening?

Kan dat met elke willekeurig versterker van Sony met hdmi en Bravia Sync, of alleen speciale types?

Elke versterker van Sony is aan te sluiten op de TV, ik raad wel aan om 1 van de nieuwere modellen aan te schaffen.

Het beste is dat u zelf even zoekt op versterker die het meest aan uw eisen voldoet op de volgende link:

http://www.sony.nl/product/hfc-amplifier


Succes.

Greetz,

Ghost

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Beste Robbert,


om je 2 vragen te beantwoorden:

Vraag 1:

Is het mogelijk dat de speakerstandaard samen kan werken met 2(of eventueel meerdere) externe speakers?

Of is het: externe speakers OF speakerstandaard gebruiken?

Neej dat is niet mogelijk, het is het 1 of het ander.

Vaag 2:

Welke versterker van Sony kan ik aansluiten op mijn tv, zodat ie reageert met de afstandsbediening?

Kan dat met elke willekeurig versterker van Sony met hdmi en Bravia Sync, of alleen speciale types?

Elke versterker van Sony is aan te sluiten op de TV, ik raad wel aan om 1 van de nieuwere modellen aan te schaffen.

Het beste is dat u zelf even zoekt op versterker die het meest aan uw eisen voldoet op de volgende link:

http://www.sony.nl/product/hfc-amplifier


Succes.

Greetz,

Ghost