Deel jouw ervaring!
waar vind ik mijn gebruikers id en pincode om in te loggen op youtube tv
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste Goosemann,
Zodra u via uw TV of Surround systeem naar Home gaat en dan naar internet content Youtube gaat, ziet u daar de regel inloggen staan.
Als u een account heeft bij Youtube kunt u met die gegevens (inlognaam en wachtwoord) daarmee inloggen.
U ziet daar een balkje waar u de gegevens kunt inzetten, dat selecteerd u eerst en dan drukt u op de middelste ronde knop (met het + in het midden).
Dan krijgt u een soort toetsenbordje op het scherm waar u uw inloggegevens kunt intikken.
Let wel op dat het hoofdletter gevoelig is.
Ik hoop dat u zo verder komt.
Greetz,
Ghost
Beste Goosemann,
Zodra u via uw TV of Surround systeem naar Home gaat en dan naar internet content Youtube gaat, ziet u daar de regel inloggen staan.
Als u een account heeft bij Youtube kunt u met die gegevens (inlognaam en wachtwoord) daarmee inloggen.
U ziet daar een balkje waar u de gegevens kunt inzetten, dat selecteerd u eerst en dan drukt u op de middelste ronde knop (met het + in het midden).
Dan krijgt u een soort toetsenbordje op het scherm waar u uw inloggegevens kunt intikken.
Let wel op dat het hoofdletter gevoelig is.
Ik hoop dat u zo verder komt.
Greetz,
Ghost
Oke ik ga dat proberen.
het is wat vreemd omdat er gebruikers id staat en pincode.
bedankt voor de reactie
Ik snap uw punt, het was duidelijker geweest als er Inlognaam en wachtwoord had gestaan.
Succes
Greetz,
Ghost