Deel jouw ervaring!
ik heb een sony kdl 32ex520 gekocht maar krijg hem niet goed geïnstaleerd denk ik.
als ik digitaal wil kijken kan ik alleen nederland 1 kijken, op de andere zenders krijg ik het bericht "de geselecteerde service is gecodeerd of kan niet worden gedecodeerd."
ik heb een ci+ module van neotion, de frequentie en netwerk id zijn goed.
wie kan mij helpen?
mvg,
Rens
Opgelost! Ga naar oplossing.
beste rensbier,
Als je bij network id 0**** ingebuld hebt en bij frequentie ***000 dan is dat goed inderdaad.
Heeft u uw TV in het netwerk hangen, zodat hij automatisch de update binnen haalt (de nieuwste)?
Heeft u ook Caiway, ZIggo of UPC als provider.
Want na de update zou deze het moeten doen.
Als u hem niet in het netwerk heeft hangen, raad ik u aan op de volgende link te klikken en de stappen te volgen:
Let wel op: CI+ kaart uit de TV als u de update doet en USB Fat 32, leeg en maximaal 4 gig gebruiken.
Succes
beste rensbier,
Als je bij network id 0**** ingebuld hebt en bij frequentie ***000 dan is dat goed inderdaad.
Heeft u uw TV in het netwerk hangen, zodat hij automatisch de update binnen haalt (de nieuwste)?
Heeft u ook Caiway, ZIggo of UPC als provider.
Want na de update zou deze het moeten doen.
Als u hem niet in het netwerk heeft hangen, raad ik u aan op de volgende link te klikken en de stappen te volgen:
Let wel op: CI+ kaart uit de TV als u de update doet en USB Fat 32, leeg en maximaal 4 gig gebruiken.
Succes