annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

gebruikers id

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Goosemann
Bezoeker

gebruikers id

waar vind ik mijn gebruikers id en pincode om in te loggen op youtube tv

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Beste Goosemann,

Zodra u via uw TV of Surround systeem naar Home gaat en dan naar internet content Youtube gaat, ziet u daar de regel inloggen staan.

Als u een account heeft bij Youtube kunt u met die gegevens (inlognaam en wachtwoord) daarmee inloggen.

U ziet daar een balkje waar u de gegevens kunt inzetten, dat selecteerd u eerst en dan drukt u op de middelste ronde knop (met het + in het midden).

Dan krijgt u een soort toetsenbordje op het scherm waar u uw inloggegevens kunt intikken.

Let wel op dat het hoofdletter gevoelig is.

Ik hoop dat u zo verder komt.

Greetz,

Ghost

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Beste Goosemann,

Zodra u via uw TV of Surround systeem naar Home gaat en dan naar internet content Youtube gaat, ziet u daar de regel inloggen staan.

Als u een account heeft bij Youtube kunt u met die gegevens (inlognaam en wachtwoord) daarmee inloggen.

U ziet daar een balkje waar u de gegevens kunt inzetten, dat selecteerd u eerst en dan drukt u op de middelste ronde knop (met het + in het midden).

Dan krijgt u een soort toetsenbordje op het scherm waar u uw inloggegevens kunt intikken.

Let wel op dat het hoofdletter gevoelig is.

Ik hoop dat u zo verder komt.

Greetz,

Ghost

profile.country.nl_NL.title
Goosemann
Bezoeker

Oke ik ga dat proberen.

het is wat vreemd omdat er gebruikers id staat en pincode.

bedankt voor de reactie

profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Ik snap uw punt, het was duidelijker geweest als er Inlognaam en wachtwoord had gestaan.

Succes

Greetz,

Ghost