annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KDL-32ex520 probleem

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
rensbier
Bezoeker

KDL-32ex520 probleem

ik heb een sony kdl 32ex520 gekocht maar krijg hem niet goed geïnstaleerd denk ik.

als ik digitaal wil kijken kan ik alleen nederland 1 kijken, op de andere zenders krijg ik het bericht "de geselecteerde service is gecodeerd of kan niet worden gedecodeerd."

ik heb een ci+ module van neotion, de frequentie en netwerk id zijn goed.

wie kan mij helpen?

mvg,

Rens

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

beste rensbier,

Als je bij network id 0**** ingebuld hebt en bij frequentie ***000 dan is dat goed inderdaad.

Heeft u uw TV in het netwerk hangen, zodat hij automatisch de update binnen haalt (de nieuwste)?

Heeft u ook Caiway, ZIggo of UPC als provider.

Want na de update zou deze het moeten doen.

Als u hem niet in het netwerk heeft hangen, raad ik u aan op de volgende link te klikken en de stappen te volgen:

http://support.sony-europe.com/tvhc/downloads/downloads.aspx?site=odw_nl_NL&f=FW_Bravia3235EUA&m=KDL...

Let wel op: CI+ kaart uit de TV als u de update doet en USB Fat 32, leeg en maximaal 4 gig gebruiken.

Succes

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

beste rensbier,

Als je bij network id 0**** ingebuld hebt en bij frequentie ***000 dan is dat goed inderdaad.

Heeft u uw TV in het netwerk hangen, zodat hij automatisch de update binnen haalt (de nieuwste)?

Heeft u ook Caiway, ZIggo of UPC als provider.

Want na de update zou deze het moeten doen.

Als u hem niet in het netwerk heeft hangen, raad ik u aan op de volgende link te klikken en de stappen te volgen:

http://support.sony-europe.com/tvhc/downloads/downloads.aspx?site=odw_nl_NL&f=FW_Bravia3235EUA&m=KDL...

Let wel op: CI+ kaart uit de TV als u de update doet en USB Fat 32, leeg en maximaal 4 gig gebruiken.

Succes