annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Widgets op een kdl22ex320

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Hill-2
Bezoeker

Widgets op een kdl22ex320

Hallo allemaal,

Deze week heb ik mijn kdl22ex320 opgehaald. In de folder stond dat er internet widgets gebruikt konden worden. Helaas blijft het alleen bij skype, twitter en facebook. Ze liegen dus niet over de widgets, maar zijn erin wel karig en net degene die ik niet wil hebben.

Voor de rest een prima TV die goed samenwerkt met mediashare app op mijn Ipod. Kan nu op Youtube zoeken via de Ipod ipv de afstandbediening. Is een stuk prettiger.

Is het mogelijk om meerdere widgets te installeren op deze tv? Ik kom er hier niet helemaal uit, of het is gewoon niet mogelijk.

Message was edited by: Hill-2

Message was edited by: Hill-2

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Op de Bravia TV's draaien alleen de widgets die Sony via firmware (updates) meelevert.

Je kan niet zelf widgets installeren.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_NL.title
Adriek1
Nieuw

Beste Hill,

als je een beetje door het forum heenbladert zul je lezen dat veel meer mensen teleurgesteld zijn in de netwerk en internet mogelijkheden van de Bravia TVs.

Blijkbaar worden de gewekte verwachtingen niet waargemaakt, en vooralsnog zit er ook weinig of geen vooruitgang in de ontwikkelingen.

Mijn verwachtingen zijn hoog gespannen: misschien krijgen we een verrassing voor de zomervakantie.

(Maar eerlijk gezegd ben ik wat dit betreft mijn vertrouwen in Sony heel ver kwijtgeraakt, dus het kan alleen nog maar meevallen.)

Mijn kennissen heb ik geadviseerd om toch maar voor de koreaanse concurrent te kiezen...

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Op de Bravia TV's draaien alleen de widgets die Sony via firmware (updates) meelevert.

Je kan niet zelf widgets installeren.

profile.country.nl_NL.title
Adriek1
Nieuw

Nou, Joepie: er is een software update voor de ex711 (en anderen)

'de stabiliteit van de internet functies is verbeterd'

Wat mij betreft is dit een duidelijk signaal wat sony bedoelt met service en klantenondersteuning.

Niks, Nada, Noppes, Null.

De dingen die we al hadden werken (misschien) een beetje beter, maar er word geen enkele nieuwe

functionaliteit geboden.